Beboere uten nett

Etter strømbruddet torsdag har flere beboere hatt problemer med å komme seg tilbake på nett

Telia melder at 15 beboere har kontaktet de med beskjed om problemer med å komme på nett etter strømbruddet torsdag formiddag. Ved kontakt med Telia kundeservice i Oslo har disse beboerene blitt informert om at service tekniker ikke er tilgjengelig før ut i neste uke. En beboer kontaktet styret om denne lange ventetiden, og vi har kontaktet Telia sin lokale avdeling, som har egen liten teknikerstab i tillegg til den "offisielle", De har nå en tekniker ute i laget, og en til kommer kl 16. De aktuelle beboerne blir kontaktet med tilbud om å få det fikset i dag.

Dersom dere opplever problemer med nett/TV vil vi oppfordre beboerne til å forsøke å kontakte den lokale Telia-avdelingen hvis innenfor deres åpningstid. Hvis man likevel må snakke med hovedavdelingen i Oslo, og man ikke er fornøyd med den service man får der, gi beskjed til styret. Vi har kontaktpersoner mot Telia som kjenner til hva vi de har lovet oss i sitt tilbud til borettslaget (det vet de ikke på sentralen i Oslo). Noen ganger, slik som i dette tilfellet, vil vi kunne hjelpe ganske umiddelbart. Og er ikke det mulig vil vi alltid ta beboernes opplevelser med til våre regelmessige statusmøter med Telia.

04.12.2020 13.35